LT
Kliento numeris (Jį galite rasti savo Home3 sutartyje)
 

Pagalba

Jūs galite patys aktyvuoti naujus imtuvus/korteles, kurias gavote kartu su Home3 sutartimi. Norint tai padaryti, imtuvas turi būti prijungtas prie antenos ir kortelė įdėta į imtuvą. Atkreipkite dėmesį! Aktyvacija gali šiek tiek užtrukti, kol signalas pasieks imtuvą. Prašome būti kantriems ir neperkrauti imtuvo. Jei kilo problemų, prašome susisiekti su klientų aptarnavimo pokalbių langeliu, kurį rasite puslapio apačioje.
Kontaktai

SIŲSTI PRANEŠIMĄ »

Klientų aptarnavimo linija:
(8~5) 236 3365
8:00 – 20:00
info@home3.lt

Svarbu

Įsitikinkite, kad prijungėte imtuvą prie palydovinės antenos ir įstatėte naują kortelę.

 
PAPILDOMOS PASLAUGOS:
sekite mus:
  • Facebook
  • Linkedin
  • Youtube